ProfesyonelCRM Sistemi
Müşterileriniz ile ilişkiniz en üst seviyede olsun.
Bizim için veri güvenliği önce gelir.Bu yüzden güvenilir veri merkezimiz ile verileriniz güvende.
Gelişen teknolojiyi takip ediyoruz. Bulut sistemlerini de projelerimizde dahil ediyoruz.
Uzman yazılım ekibimizle beraber işinizi baştan sona kendi işimiz gibi benimsiyoruz.
Geliştirme sürecinin bir çok noktasına gerek demolar gerek sunumlar ile sizi de dahil ediyoruz.
Müşteri ilişkileri yönetimi (CRM), şirketinizin müşteriler ve potansiyel müşterilerle olan tüm ilişkilerini ve etkileşimlerini yönetmeye yönelik bir teknolojidir. Amaç basit: İşinizi büyütmek için iş ilişkilerinizi geliştirin. Bir CRM sistemi, şirketlerin müşterilerle bağlantıda kalmasına, süreçleri düzene sokmasına ve karlılığı arttırmasına yardımcı olur. İnsanlar CRM hakkında konuştuklarında, genellikle bir CRM sisteminden, iletişim yönetimi, satış yönetimi, temsilci üretkenliği ve daha pek çok konuda yardımcı olan bir araçtan bahsediyorlar. CRM araçları artık pazarlama, satış, dijital ticaret ve müşteri hizmetleri etkileşimlerini kapsayan tüm müşteri yaşam döngüsü boyunca müşteri ilişkilerini yönetmek için kullanılabilir. Bir CRM çözümü, yeni müşteriler bulmak, işlerini kazanmak ve ilişki boyunca destek ve ek hizmetler sağlamak dahil olmak üzere, kuruluşunuzun müşteriler, hizmet kullanıcıları, iş arkadaşları veya tedarikçiler dahil olmak üzere bireysel kişilerle olan ilişkilerine, onlarla olan yaşam döngünüz boyunca odaklanmanıza yardımcı olur.
Bir CRM'nin amacı, müşteri adaylarından iş ortaklarına kadar her türlü iletişim için tüm verileri depolamak ve yönetmektir.
CRM'ler, üretim, depolama, nakliye, mühendislik veya finans gibi arka uç operasyonlarına yardımcı olmak için tasarlanmamıştır.
Bir CRM, satın almaya yönelik planlı bir yolculuk boyunca onlara rehberlik etmeden veya onlara rehberlik etmenize yardımcı olmadan önce, müşteri adayları hakkında mümkün olduğunca fazla bilgi alır.
Kurumsal şirketler , kobiler , girişimler , perakende ,banka ve birçok sektör.
CRM kullanmadığımız zaman konuyu, Excel, notlar vs. gibi yerlerde satışları takip etmeye çalışırız. “Müşteriyle X konusunu görüştüm” ve “Müşteri bizden en son Y talebinde bulundu” gibi bilgileri excel gibi platformlardan sürekli güncellemek gerekli olacak ve excel dosyasına artık sığmayacak hale gelecektir. Bu noktada spreadsheet, Excel veya tablolar yerine, gerçek bir crm datasının var olması gerekir. Bu veri tabanına ulaşabilmek için de CRM’e sahip olmanız gerekmektedir. CRM yazılımını uygulamak ve rekabet gücü oluşturmak amaçlı kullanmak isteyen her kurumun amacı, hem operasyonel işlemlere hem de analitik beklentilere cevap verecek bir altyapıyı oluşturmak olmalıdır. Tabi ki bu tip bir uygulama sırasında firma isteklerine uyarlanabilen, esnek bir yazılım ile birlikte, kurum ihtiyaçlarını tespit edebilecek saha tecrübesine sahip yazılım ortakları olması, CRM kullanım sürecinde hızlı yol alınmasını sağlayacaktır.
CRM,
CRM sistemi sadece yeni müşterilerinizin verilerini tutmaktan ibaret değildir, gerek olduğunda eski müşterileriniz de geri kazanmak için kullanılabilir bu da işletmemizi geliştirir.
CRM yazılımı ayrıca kuruluşların süreçlerini ve iş akışlarını düzenleyerek işin her bölümünün aynı sayfada olmasını sağlar. Özellikle satış ve pazarlama ekipleri, işbirliği oluşturmak ve üretkenliklerini artırmak için CRM'ye güveniyor.