Aradığınız kişilerle bağlantı kurun.
İşletmenizin kendine özgü yönlerini paylaşın.
Bağlantılarınızı müşterilere dönüştürün.
Reklamınızı oluştururken, insanlara reklamlarınızı göstermek için harcayacağınız tutarı belirleyen bir bütçe seçersiniz. Reklamınız aynı hedef kitleye erişmeye çalışan diğer reklamlarla rekabet edecektir. Reklamınıza yeterli bütçe ve yayınlanma süresi ayırarak reklamınızın reklam açık artırmamızda daha rekabetçi olmasını sağlayabilirsiniz.
Reklamlarınızın eylemde bulunma olasılığı en yüksek kişiler tarafından görülmesini sağlamaya yardımcı olun.
Reklamlarınızı kimlerin görmesini istediğinizi belirleyin.
Coğrafi bilgiler, yaş, cinsiyet, dil ve ilgi alanları gibi faktörlerden yararlanarak ideal hedef kitlenizi seçin.
Hedefinizi çok fazla daraltmaktan kaçının.
2 ila 10 milyon kişilik bir hedef kitleyle başlamanız, aradığınız insanları bulma olasılığınızı artıracaktır.